måndag 7 maj 2012

Lycka mitt i natten ♥

Hej på er !

Ja, alla vet ju att Linus inte gillat Ester ,han har gått omvägar , blängt surt & ibland morrat åt henne .
Så har det släppt lite efter hand - de kunde äta samtidigt & t om så åt de torrfoder ur samma skål *Wow*

Men sen den dagen Ester kom hem till oss så slutade Linus att vara i sovrummet vårat - han var dock tvungen att passera för att komma till toan - om inte annat så kissade han uppe i korgen där han brukar sova ,har även krafsat i en kruka på golvet *ogillar*
Med andra ord så har det varit tufft för alla - men mest för Linus ♥

För någon vecka sedan så kunde han ligga på min byrå i sovrummet & t om i våran säng - om inte Ester legat där förstås *ler*

Så även igår kväll , han sover då vid mina fötter - på min älskade fleecefilt .
Efter ett tag kom Ester upp & lade sig vid C:s kudde , sen kom även Ozzy upp i sängen - de två började leka & sen så blev Ester tvättad av Ozzy *sötnötar*

Under hela denna procedur så sover Linus ännu - bara lyfte på huvudet,tittade på dem & sen på mig ,sen sov han vidare .
Var bara tvungen att fota & med tanke på  allt som varit så är det ett mirakel jag inte vågat hoppats på .

Så lyckan var fullkomligt - trots att klockan var midnatt & jag skulle upp 4½ tim senare *gäsp*

Här kommer bildbevisen :

Ozzy har huvudet under Esters huvud ♥
Sötnötar 


 Bilden är suddig pga att Linus reagerade på blixten ♥

De sover i samma säng !



1 kommentar:

  1. Men hallå vadå söta :-) goskatter. Kram till dig o kel till kissarna.

    SvaraRadera