lördag 18 augusti 2012

Älskade katter ,tassar & nyinflyttade August & Zorro ♥

Hejsan !

Ja, jag börjar med ett tillägg på tatueringen jag gjorde i vintras - 2 tassar till ♥ blev det i måndags .
Överst är ju Linus , sen Ozzy & så måste jag ju ha en för Ester & självklart även en för Yoshi som försvann från oss för nästan 2 år sedan *saknar*
Till hans ära så står det ett Y i tassen nederst - klicka upp bilden !


Här har vi vår ena nya katt - August & han är utekatt .

Detta är Zorro - lite läskig en enligt Ozzy
Zorro är ca 50 cm hög & innekatt.*ler*
Både August & Zorro har kommit till oss från min bästa väninna - Tack Christa !


Ozzy & Ester busar i sängen !

Så här duktigt låg jag när det var medicindags !

I tryggt förvar bakom Linus ♥ 

Kan även se ut så här i våran säng ♥

Vi busar ute oxå såklart !

Här sover jag gott !

Tvättning mitt i natten kan vara nödvändigt *ler*

Håller matte sällskap ♥

I köksfönstret kl 05:30 i morse  .

Måste tvätta mig lite !

Trötter *sötnöt*

Ibland är livet lite upp & ner ♥

Men , sluta nu då !

Närbild på en av Esters tassar ♥


2 kommentarer: