söndag 16 september 2012

Saknad , öppet hus , bus & ett litet bus-klipp ♥

Hej på er alla !

Jag börjar med att hedra våran älskade Yoshi , idag är det precis 2 år sedan han spårlöst försvann .
tror väl egentligen inte att han lever , men han är inte hittad, ingen har sett honom & jag hoppas ännu på mirakel ♥
Även om chansen är liten .

Älskad ,saknad & ett väldigt stort tomrum lämnade han efter sig ♥ ♥







En livsnjutare av stora mått ♥


Förra helgen hade katthemmet öppet hus - självklart gjorde jag ett besök där & här är några bilder iaf - många katter som är helt bedårande på ett eller annat sätt !










Ja , så är det då dags för våra katter att berätta i ord & bild om livet på landet ♥

De är oftast ute från morgon till kväll , äter mat , busar lite & sen sover de gott *sötnötar*

Inte alltid så poppis att Ozzy "bara" får sin mat - senast idag lyckades han "sno" av Linus torrfoder i ett obevakat ögonblick .
I morgon är det så dags för en ny vägning - tror han har gått ner några gram till - hoppas iaf det .

Alla leker med alla - dock sällan samtidigt alla 3 - men det händer & då sitter jag med ett leende på läpparna & vet att vi lyckats .

Nu kommer det mer bilder & om jag lyckas så även ett litet filmklipp på Linus .

Måste tvätta Ozzy lite . . .


Ligger tryggt mot Linus rygg ♥

Sover tryggt även hos Ozzy 

Bus i prasseltunneln . . . .

Så här sover jag oxå ibland ♥

Vad händer ?

Tar plats i sängen *sötnöt*

Sover gott på Esters filt 


Bus !

Mer bus !


Så ett litet klipp på Linus när han har bus i blicken ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar