lördag 29 december 2012

Julklappar & hjälpredor ♥

Hej på er alla !

Ja, det har varit jul & den var vit - till katternas förtret ,de går knappt utanför dörren .

Självklart fick alla 3 julklappar - ända från Laholm t o m *Mjauu*
Även en liten jultallrik fick dem - Linus nosade & var inte alls imponerad *ler*

Ozzy har inte vägts nåt nu i mellandagarna , vi tar det nästa vecka istället - men det är inte många kalorier han förbrukar & så fort tillfälle ges så snor han det som är ätbart - vad det än är , knappt så matrester hinner svalna innan han är framme med tassen - han är både diskret ,finurlig & fräck ♥

Nu tänkte jag bjuda på lite bilder oxå - som vanligt !


Sover gott i mitt fönster ♥

Mmmmm ♥ ♥

Måste kolla så att det sys ordentligt på den där symaskinen . . . 

Jag har koll på om det hamnar nåt i slasken . . . 

Sovstund ♥

Våran julklapp från Laholm - både leksaker & godis i  *Mjauu*


Älskar min myntaleksak - från Pälsbollarna i Höganäs har min matte köpt dem !

Jag leker oxå med en myntaleksak - ett spöke ♥

Mmmm , totalt avslappnad . . . 

Om ni undrar ?
Tycker matte ska lägga sig nu !
Om jag sitter på laptopen & för tv-bilden så kanske det funkar . . .


Vi önskar alla 2 & 4-beningar ett gott nytt år & god fortsättning på det nya året ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar