måndag 17 december 2012

Vinterbilder & sovande katter ♥

Hej på er !

Innan det går för lång tid så kommer det några bilder - igen *ler*

Ska försöka skriva lite under varje bild .


 Bildbevis - någon katt har varit ute . . . 

Är ofta sällskapssjuk & då lägger jag mig här , i vägen ?  

 Tror jag somnar lite ♥

 Tidsfördriv när man inte vill gå ut i kylan . . . 

 Men jag sover gott ♥

 Vi sover oxå - så det så !

 Gillar att vara ute i snön .

Linus gillar det inte . . .  

 Ok , då jag är väl ute en stund . . . .

 För er som inte vet - här huserar vi !

Jag sover oxå gott på tygerna . . .  

Blir det bra så här ? 

 Jag vet att fredagsmyset kokar därnere i kastrullen - fisk !

Hmmm , ska lr ska vi inte gå ut ? 

 Mmm, skönt att sova här - varmt från elementet . . . 

 Klättrade vågrätt upp på vedhögen - ca 1 1/2 m hög !

 Den där fågeln vill jag ha !

Vi kan ta plats på hela fönsterbrädan om vi vill - i brist på annat ♥


Önskar alla 4 & 2-beningar en riktigt god jul !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar