lördag 27 oktober 2012

2-årig födelsedag idag ♥

Hej på er !

Ja, idag är det precis 2 år sedan Linus & Ozzy flyttade till oss - eller - de hade valt ut oss för att leva med oss i ett "för alltid hem"

Att tiden går så fort ,har kollat på lite kort från första tiden - vilken skillnad *ler*
Lilla Ozzy som fick plats innanför tröjan & Linus som inte lät sig bäras .

Nu ligger Linus gärna på rygg i famnen & låter sig klappas på magen & Ozzy är charmtrollet som gärna kommer hem & in i huset för att visa sitt byte .

Det ger så mycket glädje med dessa älskade katter i huset ,villkorslös kärlek ♥

För 8 månader sen så kom även Ester in i bilden - till Linus förtret *ler*
Men nu så är de kompisar & äter ihop,sover bredvid varandra & Ester låter sig tvättas av både Linus & Ozzy ♥

Tänkte bjuda på några bilder som jag tagit under åren .
 
För precis 2 år sedan & just kommit ut sina burar - känner inte varandra .

Större än så här var jag inte då ♥

Säkert ,jag var så här liten ♥

Jag SKA ha upp locket . . . .

Första gången ute 

Hmm, jag ser något !

Vi är kompisar ♥

Sover ihop oxå ♥

Snö & kallt . . . . 

Bäst jag tvättar honom lite ♥

Tycker om att sova i lådor .


På upptäcksfärd  . . .

Vi håller ihop , så det så !

Gääässsp !

Fina killen ♥

Gillar att vara högt  & 

lågt ♥

Har varit i slagsmål & är deppad ♥

Mest synd om mig i hela världen ♥

Smile ♥

Trivs i fikakorgen & det gör även 

älskade Linus ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar