fredag 1 juni 2012

Duktig tjej ,gärna högt upp -både ute & inne ♥

Hej på er !

Nu kommer en liten uppdatering från oss .

I Onsdags så var jag i kontakt med veterinären igen & det bestämdes att Ester behövde antibiotika - i pastaform denna gång & jag vet ju hur det var att få i Ozzy den ,så jag drog en djup suck & laddade med handduk att linda in henne i ,efter mycket om & men så var det jag som segrade .
Fick sen tips av en kompis som har många katter - att har de bara fått i sig medicinen så kunde jag prova att ha den på mitt finger -funkade på hennes katt .
Tro det eller ej - men det funkar på Ester oxå !  Gissa om jag är glad för det *Gillar*

Så har fröken även börjat jama mer & mer , mest är det när hon verkligen vill nåt , t ex gå ut ,då sätter hon sig vid dörren & jamar,men även vid matskålen *Mjauu*
Hon har även kommit underfund med att det är jättemysig under mitt täcke på kvällarna när jag lagt mig , så ligger Linus vid fotänden & Ozzy någon annanstans i sängen - kan det bli bättre vänskap dem emellan ?

Idag blev det några kort iaf - mest på Ester -högt upp i äppelträdet *ler* 

Hmm , det rör på sig i gräset !

Här vaktar jag !

 Hmmm,råkade visst tugga på ett blad !

Den fågeln vill jag ha !

Poserar gärna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar