torsdag 7 juni 2012

Sårad hjälte & "Vem kan klättra högst i trädet"-tävling !

Hej på er alla 2-beningar !

Livet rullar på här hemma ,med allt från morgonmys,hyss,kela & bli borstade till att försöka få i Ester medicinen .
Det har gått bra i flera dagar ,har haft ut medicinen på fingret & hon har slickat i sig allt *Wow*
Men igår & i morse fick jag hålla fast henne för att få i det sista .
tro inte att hon är frisk nej ,det har varit ungefär varannan dag hon har hostat /nyst & hon har nu ätit antibiotilan i 8 dagar ,så i morgon tänkte jag ringa vet om det .

Sårad hjälte ja . . .
Linus kom hem på em & jag tyckte det rann i ögonvrån - då har han varit i slagsmål & fått en rispa precis på kanten av ögonlocket , får inte hålla på så mycket , men jag håller koll iaf - lite svullet är ögonlocket .
Han är väldigt låg & moloken nu *min lilla krake* ♥

Väldigt sällskapssjuk ♥

Samlade men ändå utspridda ♥


Så har vi busfröna i familjen ♥
Flera gånger klättrade de upp/ner & hela tiden höll de koll på varandra *ler*




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar