söndag 3 juni 2012

Några bilder från katthemmets visningsdag ,en massa gos blev det för min del ♥

Hej på er alla 2-beningar !

Ja igår var det visning på katthemmet & självklart så var jag där - för att gosa & kela ,inte för att bli med ännu en katt *ler*
Självklart så tog jag en del kort ,tänkte visa dem för de av er som vill se .
men självklart så finns det en massa , många katter som jag inte fotade .

Vem är du *nyfiken* ?

Hmm, ok då !

Vi sover , men ok då ♥

Här vaktar vi !

Mys ♥

Finns det hjärterum så . . . . .

Åh, ännu en 2-bening som kom !

Låt oss vara ifred !

Om jag blundar så tror de jag sover .

 Ja, där nere kan ni vara !


Håller mig på lagom avstånd !


Ni som tagit er ända ner hit ska oxå få se den fröken jag gosade mest med ♥
Får jag presentera Estelle ♥





Avslutar inlägget med att visa hur Ester gärna dricker vatten ♥
♥ Nosgos & nosbuffar till alla ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar