torsdag 14 juni 2012

Livet på landet till vardags !

Hej på er alla !

Några dagar sen jag bloggade - men livet består ju av så mycket annat oxå & så ska man ju ha något att berätta *ler*

Vi har fortfarande en lagom balans här i familjen , Linus & Ozzy har börjat busa igen , Ester & Linus kan äta bredvid varandra ,sova i samma säng & bli klappade samtidigt ,Ozzy & Ester busar,klättrar i träd & snor godis & annat av varandra *hi hi*
Däremot så är inte Esters förkylning bra än ,hon började dessutom att bli lös i magen igen ,inte ringde vet upp heller trots att jag ringde 2 dagar i rad & blev lovad det ,ska ringa i morgon igen & höra hur jag ska göra  .
Nu tänkte jag bjuda på några bilder .

Låt bli mitt byte !

Skön sovstil ,eller ?

Den här Kattmynta-plantan lägger jag beslag på ♥ 

Eftermiddagsvila bland Lupinerna i trädgårdslandet 

Spännande att vara högt upp !

Måste vila lite oxå ♥

Vad gör hon nu då ?


Aha,hon övar trädklättring - som vanligt då . . . 

Så,nere igen  & smyger på Ozzy ♥

Här är 3 Kattmynta-plantor planterade - 1 till dem var .




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar