måndag 30 april 2012

Energiknippet Ester & Linus har en bra dag idag ♥

Hej på er alla !

Ja, redan kl 04:40 var Ester pigg & vaken - vist nös hon ,men jisses vilken energi hon hade *ler*
T om så att hon lekte med frukosten sin - kokt kyckling & sen hoppade hon på en nyvaken Ozzy ♥
Han är så söt när han är nyvaken - sitter & plirar med ögonen & försker vakna till liv innan han gör väsen av sig *nosgos*

I eftermiddags så var som vanligt killarna ute  , men även Ester fick gå ut eftersom det var så fint väder idag & jag lyckades få några bilder som jag verkligen gillar - fick t om fler bilder på Linus & det hör inte till vanligheterna *wow*
Vässar gärna klorna på veden som ligger ute på tork 

På väg - mot mig när han såg att jag skulle fota honom ♥

 Smyger - visade sig att det var Ester 



 Dessa bilder är unika !

Det var Ester som redan satt där & ändå gick Linus upp & nosade på henne & satt sen kvar !
Glad att jag förevigade detta ♥



Så jag sammanfattar dagen med orden : Positivt på alla håll & kanter !


Nosgos & Nosbuffar till alla sötnötar ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar