torsdag 26 april 2012

Nytvättad Ester & extra Linus-tid idag !

Hej på er !

Idag har det varit pysseldag med/för Linus ♥
Har gjort rent hans ögon & smort dem med Viscotears - behövs emellanåt ,klippt hans klor - medan han snällt satt i Jockes knä ♥
Så har det inhandlats en kattlåda till - lika som de som vi redan har - allt för att han inte ska kissa inne & för att han självklart ska ha det bra & få ro att gå på toa .
Eftersom Ester & Ozzy härjar nere så bestämde vi att hans låda ska stå uppe i mitt syrum - inte så ofta Ester är där .
Jag visade honom den & så satt jag där en stund medan han gick runt mig & bufflade lite på mig & jag fick känslan av att han gillade nya toan & all omtanke om honom ♥
Självklart så var han ner i lådan & nosade lite .



 Så här fin blev Ester på huvudet/ i nacken efter att Ozzy tvättat henne ♥
Medicineringen gick hyfsat idag - men hon har lärt sig vad handduken betyder *ler*
Men jag är envisast iaf !


Så har vi såklart oxå Ozzy på bild ♥

Det var allt jag hade för idag -vi ses en annan dag !


Nosgos & nosbuffar till alla sötnötar ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar