tisdag 24 april 2012

Kvalitetstid & energiknippet Ester

Hej på er alla 2-beningar !

Ja, så mycket har inte hänt sen sist -beroende på hur man ser på det *ler*

Ester blir mer & mer envis för var dag som går - men när hon väl är ordentligt inlindad i handduken så går medicineringen bra .
Men attan vad jag får vara envis *ha ha*
Hon nyser ännu & hostar en del - men snoret är iaf ljusare .

Duracellkaninen har ju mycket energi - så även Ester på kvällar & nätter ,även tidiga morgnar.
Börjar vänja mig vid att hon har race i sängen med antingen Ozzy lr sin älskade leksaksråtta.
jag kan inte annat än att le - så härligt att se henne ta för sig av livet ♥

Med tanke på att jag är borta större delen av dagen så försöker jag se till att ha kvalitetstid med var & en av katterna *nosgos*
Ester räcker med att man lyfter upp så klättrar hon upp på axeln & kurrar & spinner bara man klappar henne *sötnöt*
Passar även på att nyttja det fina vädret & brukar ta med mig kaffeglaset ut & sätta mig på gaveln av huset ,igår hade jag sällskap av Linus & idag var det Ozzy ,när jag druckit ut kaffet så har de som regel gått & är ute till kl 20 ung .




Ester ska upptäcka allt som kan tänkas upptäckas 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar